Llegada!! - Reisverslag uit , van Martiene Delft - WaarBenJij.nu Llegada!! - Reisverslag uit , van Martiene Delft - WaarBenJij.nu

Llegada!!

Door: Martiene

Blijf op de hoogte en volg Martiene

07 December 2007 | ,

Hola!

Hier even snel een berichtje vanuit Santiago! Na een hele snelle rit, ben ik nu alweer een paar uurtjes in Santiago! Het was echt grappig om Esther weer te zien op het vliegveld! Hier hebben wij meteen een ticket richting Punta Arenas gekocht, dus morgenvroeg vertrekken we al richting de kou! Vandaag hebben we lekker in het zonnetje door de stad gelopen! We moeten het backpacken nog wel een beetje onder de knie krijgen, want na 5 min. waren we die backpacks op onze rug al weer goed zat en hebben we toch maar een taxi richting ons hostel genomen!
Net hebben wij even Juuds reisverslag gelezen, en het was leuk te zien wat ze afgelopen weken heeft gedaan, want wij zullen nu bijna hetzelfde mee gaan maken! We keep you posted!

Dikke kus,

Esther en Martiene

@Barbara: Thnx voor het regelen van de stoelen, had lekker veel beenruimte!
@Rianne: Mijn vliegtuigpukkel heeft zich nog niet ontpopt...
@Mieke: Mijn backpack woog maar 16 kg, ik weet niet hoe ik bij 27 kwam
@pappa: De afstand tussen Amsterdam en Santiago is 12.500 km!
@uitzwaaicommité: Superleuk dat jullie er allemaal waren!

• 08 December 2007 - 08:51

Rianne:

Hi tien en es!

leuk om nu al een berichtje van jullie te ontvangen!! Het is vast heerlijk daar! Ben benieuwd naar jullie padvindersavonturen! Maar geen nood, Es was vroeger een kabouter!! :)
    Ik ben ondertussen mijn megakerstboom aan het opzetten, haha, erg leuk! Alleen die verdomde lampjes... grr... Maar goed!
    Heel veel plezier in het zuiden, pak jullie lekker goed in!

kus Ri en ook van Mark

• 08 December 2007 - 08:55

Mamma:

hoi, martiene
    leuk dat je gisteren even belde, et was net of je naast ons zat, niet te geloven he.
    goede reis naar het zuiden. we ,isten je wel in de zaak, het was hartstikke druk en er was veel vraag naar je. good luck, groetjes en een dikke kux en de groetjes aan esther

• 08 December 2007 - 09:15

Manja:

He Martiene en Es,

Ja, haha ik moet erg lachen om Ri. Fijn dat de reis zo goed is gegaan. Heel veel plezier en maak je net zulke mooie foto's als Juud? xx Manja

• 08 December 2007 - 09:31

Marleen:

liefiepiefies!
    leuk om zo snel wat te horen! was het makkelijk elkaar terug te vinden? hier gaat alles goed, ik ga zo naar brussel.
    heeel veel plezier in santiago en doe voorzichtig en hou ons op de hoogte!!
    koeskoes und bis später von ihren hausgenootje

• 08 December 2007 - 09:47

Nico Mariette:

Hallo daar,
    Leuk Esther om jullie zo te kunnen volgen, leuke site met direct een kaart erbij, makkelijk!
    Veel plezier daar, geniet er van!

• 08 December 2007 - 10:18

Esther:

Ha ladies! Jeetje Huize Mares is nu wel echt uitgestorven met 3 op een ander continent en de 4e in Brussel! Heeel veel plezier de komende dagen, wanneer ontmoeten jullie Juud? En 10, heb je nog een microfoontje bij je voor onze skype sessies? ;-)

Veel liefs xxx

• 08 December 2007 - 10:46

Ingeborg:

Hoi Tien en Esther!!

Gelukkig dat de reis goed is gegaan!! Wel lekker om toch zo lang in het vliegtuig te kunnen slapen. Je eerste Zuid Amerikaanse vriend al gemaakt hoorde ik van mamma. Leuk hoor!!!

Maak er wat van en geniet vadaag nog even van de warme temperaturen. Wij hebben het hier vanochtend droog, maar het is wel grijs en grauw, dus...

Vanavond een verjaardag van (een andere) Esther in Cinema.

Tot lezens!'
    Kus,
    Ingeborg

• 08 December 2007 - 11:01

Nadia:

Hoi Meid!!

Wow, je bent nu heel erg ver weg!! Ik hoop echt dat je een hele leuke tijd tegemoet gaat! Geniet er met 200% van!
    Let goed op jezelf!!

xxx Nadia

• 08 December 2007 - 13:10

Eva:

Hoi Meisjes!!

Wat leuk om zo snel wat van jullie te horen! Es, ik heb gister je berichtje gekregen maar was niet meer helemaal in een heldere staat :-)
    Heel veel plezier (in de kou)!

Hele dikke kus,

Eva

• 08 December 2007 - 13:47

Bram:

Ha Martiene,

Goed te horen dat jullie goed zijn aangekomen!Raar idee dat je nu ook pas na zo'n lange tijd weer terugkomt, in ieder geval komt mijn Esther over twee weken weer terug,JEE!! We zullen je missen hier en kijken nu alweer uit naar je 2e berichtje!
    Veel plezier en dat backpack probleem gaat vanzelf wel over,haha!

Groetjes Bram

• 08 December 2007 - 19:17

Edwin:

Liefste,

Tnx voor je lieve berichtjes! Blij dat jullie heelhuids elkaar weer konden meeten :)
    We'll keep in touch, have fun in Punta.

Hasta Luego y Besos.
    (para Es una tambien)

• 08 December 2007 - 20:12

Barbara:

Hey 10 en Es,

Blij om te horen dat jullie goed zijn aangekomen (inclusief de bagage) en die taxi zien we nog wel door de vingers ;-)
    Veel plezier en succes in de kou strax, hoop dat jullie een zooitje pinguins en zeehondjes tegenkomen, want die zijn erg grappig om te zien en zijn daar (als het goed is) in overvloed.
    Ik hop van de ene naar de andere waarbenjij.nu-site, met momenteel 3 vriendinnetjes in Zuid Amerika, 1 in Zuid-Oost Azië, 1 in Australië en 1 in Ghana en ben natuurlijk aan het aftellen voor ik strax zelf weer mag... stelletje globetrotters dat we allemaal zijn :-)
    Nou, heel veel plezier jullie en vat geen kou!
    dikke kus -x-

• 09 December 2007 - 08:16

Marc:

Hey toppie moppie,

Gooi dan ook de helft van je tas leeg, loopt echt veel makkelijker ;-)

Heel veel plezier!

Laat het even weten wanneer je een adresje hebt waar je langer verblijft.

X
    Marc

• 09 December 2007 - 18:46

Mama Bea:

Hoi Es en Martiene,

Lekker dat jullie,na die lange vlucht alleen, nu gezellig samen reizen. Es, nog wat gezien in New York? D.m.v. je berichtjes konden we volgen, hoe ver je was op je reis. Leuk! Jullie zijn nu vast in het zuiden. Vast wel lekker je ski-jack in de kou, he Es? We kijken uit naar je volgende berichtje.

Groetjes, veel plezier en een dikke kus,
    mam

• 09 December 2007 - 19:42

Mieke:

Hoi Es en Martien!!

Echt superleuk om weer wat van julie te horen en ik ben erg blij dat de reis goed is verlopen. Ik ga jullie verhalen op de voet volgen en ik ben erg benieuwd naar jullie avonturen!

Liefs Mieke

• 10 December 2007 - 00:11

Judith:

Hola chicas!!
    Mooi dat alles goed is gegaan! Echt leuk dat ik me beetje voor kan stellen wat jullie allemaal aan het doen zijn! Zie jullie snel, zin in! Hoop trouwens dat het weer beter is bij jullie, vandaag weggeregend! Besos!

• 11 December 2007 - 20:25

Nadia:

Hey tientje!

Wat leuk om zo snel wat van je te horen! Geniet van je tijd daar!Hoop snel weer wat van je te horen meissie!
    Dikke kus en veel liefs Nadia!

• 15 Januari 2008 - 12:32

Van Els En Bert:

we hebben je foto's gezien , in een woord geweldig.fijn dat alles goed gaat.veel liefs en een goede reis verder. els en bert.